Vijesti


Ovdje možete pročitati vijesti iz svijeta filma.

27. svibnja 2024.

Senzacija u Cannesu! Nebojši Slijepčeviću Zlatna palma za film Čovjek koji nije mogao šutjeti

Film Čovjek koji nije mogao šutjeti, redatelja i scenarista Nebojše Slijepčevića, osvojio je Zlatnu palmu za najbolji kratkometražni film na Filmskom festivalu u Cannesu. Scenarij za […]
13. svibnja 2024.

Otvoren poziv za prijavu filmova za izbor hrvatskog kandidata za 97. Nagradu Oscar

Hrvatsko društvo filmskih djelatnika (HDFD) i ove godine bira hrvatskog kandidata za nagradu Oscar Američke akademije filmske umjetnosti i znanosti (Akademija), u kategoriji Najbolji međunarodni dugometražni […]
24. travnja 2024.

‘Čovjek koji nije mogao šutjeti’ Nebojše Slijepčevića u službenoj konkurenciji Filmskog festivala u Cannesu; manjinska koprodukcija ‘Kad svane dan’ otvara Izvjestan pogled

Kratkometražni igrani film Čovjek koji nije mogao šutjeti, redatelja i scenarista Nebojše Slijepčevića i produkcijske kuće Antitalent, imat će svjetsku premijeru u sklopu službenog natjecateljskog programa kratkih filmova […]
Pregled privatnosti

Neophodni kolačići

Ovi kolačići omogućuju interakciju s uslugom ili internetskom lokacijom kako biste mogli pristupiti osnovnim značajkama za pružanje te usluge. Odnose se na zatraženu uslugu kao što je, npr. identifikator sesije trenutačnog posjeta. Ne spremaju informacije kojima se može identificirati korisnika.

Statistički kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje podataka u agregiranom obliku bez identificiranja korisnika. Služe za praćenje ponašanja korisnika na internetskoj stranici u svrhu istraživanja tržišta i praćenja analitike. Navedeni uvidi omogućuju internetskoj stranici poboljšavanje sadržaja i razvijanje boljih značajki koje unaprjeđuju korisnički doživljaj.

Marketinški kolačići

Ovi kolačići omogućuju prikupljanje informacija o navikama i ponašanju korisnika na internetskoj stranici radi objavljivanja relevantnih oglasa za korisnika usklađenih s njegovim interesima. Također se mogu koristiti i za mjerenje učinkovitosti kampanja.